DJECO Animologix
Jednoduchá a zábavná hra z kolekce EDULUDO od Djeco, kde děti přikládají fólie a vytváří tak zvířátko.
Detailní popis produktu
K vytvoření zvířátka podle předlohy musí dítě správně umístit 3 typy průhledných karet: barevnou, kožešinovou a zvířecí šablonu. Jednoduchá a kouzelná hra, ve které se naučí děti rozmístit komponenty ve správném pořadí.
Umožňuje dětem cvičit s "před" a "za".
Magický efekt: po dokončení tvoří obrázky kompletní zvířata.
Hra představivosti: dítě může postupovat podle navržených šablon nebo vytvořit tolik úplně nových zvířat, kolik si jen může vysnít.
Velmi podrobný návod, který rodičům pomůže snadněji nastavit aktivitu. V 10 jazycích.
Každá sada Eduludo je vysoce vzdělávací a odpovídá specifickému učebnímu procesu s cílem pomoci dítěti se rozvíjet.
Obsah: 1 dřevěná podložka, 24 plastových karet, 30 šablon (15 oboustranných karet). Pravidla hry v 10 jazycích.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Montesorri a Waldorf |
---|---|
Věk: | 2 roky |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Příběh Djeco, to je příběh jedné šťastné rodiny.
V rodině Djeco patří čest matce Véronique Michel-Dalès. Svou malou společnost založila v roce 1954, a to v době, kdy
se jen málo žen pustilo do dobrodružství tohoto druhu.
Veronique vymyslela vzdělávací hry jako Le loto des quatre jeudis - a Ma maison des puces - . Hry od společnosti Djeco jsou atraktivní, inteligentní a zábavné zároveň. Hry a hračky měly obrovský úspěch už v době svého vzniku a v 60. letech získaly za své produkty čtyři Oscary. Název společnosti Djeco je odkazem na gekona - šťastného ještěra.
Rodinný byznys byl na čas uspán do doby, než syn Frédéric vyrostl. Tento mladý muž se rozhodl v roce 1989 znovu probudit firmu a udělat z rodinného podniku hřiště. Rozhodl se zřídit si své kanceláře v bývalém skladišti. Zpočátku navštívil různá místa po celém světě, dovážel hračky, které ve Francii ještě neexistovaly. Měl však svou vizi, která překračovala rámec malé francouzské společnosti. Začal snít o hračkách, které ne trhu nebyly nebo vůbec neexistovaly. Rozhodl se je vytvořit!