DJECO Cadomino
Rychlá zabavná hra, která prověří pozorovací schopnosti vašich malých ratolestí.
Detailní popis produktu
Pro děti 5-10 let, pro 2-6 hráče, obsahuje: 24 karet domino, 24 hracích karet.
Rozložte všechny domino karty na stole tak, aby zvířecí strany směřovaly nahoru. Zamíchejte karty a vložte je lícem dolů na hromádku vedle domina. Domino má dvě strany. Na jedné má 2 zvířátka na různě barevném pozadí, druhá strana domina obsahuje dárečky, které musíte najít. Karty vám sdělí, jak najít ukryté dárečky. Na kartě je vyobrazeno zvířátko, které musíte hledat, barevné kolečko, které vám napoví, jaké pozadí musíte najít, a typ dárečku, který se také musí vypátrat.
Hraní hry: Jedna karta se otočí lícem nahoru, aby ji mohli vidět všichni hráči. Všichni hráči hrají současně a snaží se zjistit, jaký dárek se skrývá za jakým zvířátkem. Aby to zjistily, musí děti sledovat řetěz domina.
Rozměry balení 10 x 21,5 x 3,5cm.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Společenské hry |
---|---|
Věk: | předškoláci 4 - 6 let, školáci 6 - 9 let |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Příběh Djeco, to je příběh jedné šťastné rodiny.
V rodině Djeco patří čest matce Véronique Michel-Dalès. Svou malou společnost založila v roce 1954, a to v době, kdy
se jen málo žen pustilo do dobrodružství tohoto druhu.
Veronique vymyslela vzdělávací hry jako Le loto des quatre jeudis - a Ma maison des puces - . Hry od společnosti Djeco jsou atraktivní, inteligentní a zábavné zároveň. Hry a hračky měly obrovský úspěch už v době svého vzniku a v 60. letech získaly za své produkty čtyři Oscary. Název společnosti Djeco je odkazem na gekona - šťastného ještěra.
Rodinný byznys byl na čas uspán do doby, než syn Frédéric vyrostl. Tento mladý muž se rozhodl v roce 1989 znovu probudit firmu a udělat z rodinného podniku hřiště. Rozhodl se zřídit si své kanceláře v bývalém skladišti. Zpočátku navštívil různá místa po celém světě, dovážel hračky, které ve Francii ještě neexistovaly. Měl však svou vizi, která překračovala rámec malé francouzské společnosti. Začal snít o hračkách, které ne trhu nebyly nebo vůbec neexistovaly. Rozhodl se je vytvořit!