DJECO Edukativní hra Programmino
Zábavná a jednoduchá hra z kolekce Eduludo pro výuku dětí o prostorových vztazích.
Detailní popis produktu
Aby děti pomohly zvířátkům najít to, co hledají, vytvoří pomocí žetonů šipek trasu na své mapě.
Hra s prostorovým povědomím a řízením: úvod do kódování!
Součástí hry jsou řešení, takže děti si mohou svou práci zkontrolovat či opravit.
Každá vysoce vzdělávací sada Eduludo se zaměřuje na konkrétní proces učení, který dětem pomáhá rozvíjet jejich dovednosti.
Papír a karton s certifikací FSC®.
Obsah: 12 ilustrovaných oboustranných hracích karet, 15 čtvercových dřevěných žetonů a 24 karet řešení. Pravidla hry v 10 jazycích.
Věk: 4·6
Šířka balení: 22 cm
Výška balení: 22 cm
Hloubka balení: 4 cm
Doplňkové parametry
Kategorie: | Společenské hry |
---|---|
Věk: | předškoláci 4 - 6 let |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Příběh Djeco, to je příběh jedné šťastné rodiny.
V rodině Djeco patří čest matce Véronique Michel-Dalès. Svou malou společnost založila v roce 1954, a to v době, kdy
se jen málo žen pustilo do dobrodružství tohoto druhu.
Veronique vymyslela vzdělávací hry jako Le loto des quatre jeudis - a Ma maison des puces - . Hry od společnosti Djeco jsou atraktivní, inteligentní a zábavné zároveň. Hry a hračky měly obrovský úspěch už v době svého vzniku a v 60. letech získaly za své produkty čtyři Oscary. Název společnosti Djeco je odkazem na gekona - šťastného ještěra.
Rodinný byznys byl na čas uspán do doby, než syn Frédéric vyrostl. Tento mladý muž se rozhodl v roce 1989 znovu probudit firmu a udělat z rodinného podniku hřiště. Rozhodl se zřídit si své kanceláře v bývalém skladišti. Zpočátku navštívil různá místa po celém světě, dovážel hračky, které ve Francii ještě neexistovaly. Měl však svou vizi, která překračovala rámec malé francouzské společnosti. Začal snít o hračkách, které ne trhu nebyly nebo vůbec neexistovaly. Rozhodl se je vytvořit!