DJECO Kinoptik RigoloMonster
Zábavná hra s představivostí, konstrukcí a animací! Děti navrhují a vytvářejí příšery skládáním magnetických částí na desce – na výběr jsou tisíce kombinací!
Detailní popis produktu
Pohybem pruhované destičky mohou pak příšery oživit a ty se začnou pohybovat magickými a nečekanými způsoby. Součástí je i návod k použití. Obsahuje 27 kusů.
- Hra s fantazií: vymýšlejte šílená monstra hledáním nových způsobů, jak poskládat kousky dohromady.
- Animační hra: použijte 2 pruhované listy, abyste našli všechny magické a překvapivé pohyby.
- Jedna deska a řada magnetických dílků pro snadnou manipulaci a použití.
- Kostkovaná deska umožňuje rychlé a snadné umístění kusů.
- Pokyny krok za krokem pro oživení postaviček.
- Cvičení v kreativitě a logice.
- Spousta dílků na hodiny hraní! Papír a karta s certifikací FSC®.
Věk : 5·8
Šířka balení: 23 cm
Výška balení: 23 cm
Hloubka balení: 4 cm
Doplňkové parametry
Kategorie: | Montesorri a Waldorf |
---|---|
Věk: | předškoláci 4 - 6 let, školáci 6 - 9 let |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Příběh Djeco, to je příběh jedné šťastné rodiny.
V rodině Djeco patří čest matce Véronique Michel-Dalès. Svou malou společnost založila v roce 1954, a to v době, kdy
se jen málo žen pustilo do dobrodružství tohoto druhu.
Veronique vymyslela vzdělávací hry jako Le loto des quatre jeudis - a Ma maison des puces - . Hry od společnosti Djeco jsou atraktivní, inteligentní a zábavné zároveň. Hry a hračky měly obrovský úspěch už v době svého vzniku a v 60. letech získaly za své produkty čtyři Oscary. Název společnosti Djeco je odkazem na gekona - šťastného ještěra.
Rodinný byznys byl na čas uspán do doby, než syn Frédéric vyrostl. Tento mladý muž se rozhodl v roce 1989 znovu probudit firmu a udělat z rodinného podniku hřiště. Rozhodl se zřídit si své kanceláře v bývalém skladišti. Zpočátku navštívil různá místa po celém světě, dovážel hračky, které ve Francii ještě neexistovaly. Měl však svou vizi, která překračovala rámec malé francouzské společnosti. Začal snít o hračkách, které ne trhu nebyly nebo vůbec neexistovaly. Rozhodl se je vytvořit!