DJECO Stolní hra se zvířátky - Šnek
Hra se zvířátky na procvičení paměti. Zvířátka jsou na procházce po zahradě, náhle se jedno zvířátko ztratí a schovává se pod keřem. Úkolem dětí je uhádnout, které zvířátko se ztratilo.
Detailní popis produktu
Děti mají za úkol zapamatovat si, jak jsou rozmístěna jednotlivá zvířátka. Poté zavřou oči. Dospělý schová jedno ze zvířátek pod krabičku. Děti pak otevřou oči a přemýšlí, které zvířátko je schované pod krabičkou. První, kdo si vzpomene, řekne nahlas název zvířátka. Pokud ho řekl správně, dospělý zvedne krabičku, ukáže zvířátko a dá hráči, který správně odpověděl, jeden žeton.
Pokud však hráč řekl špatné zvíře, musí jeden žeton z těch, které již vyhrál vrátit. Ostatní hráči pak dostávají šanci říct správné zvíře a podle toho, zda odpověděli správně nebo špatně, stejným způsobem buď dostávají, nebo vracejí žetony.
Jakmile děti odhalí, které zvířátko se schovalo, znovu zavřou oči a hra opět začíná. Krátká hra pro děti od 2,5 do 5 let. Velikost balení 21 cm x 5 cm x 21 cm
Doplňkové parametry
Kategorie: | Společenské hry |
---|---|
Věk: | 2 roky, 3 roky |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Příběh Djeco, to je příběh jedné šťastné rodiny.
V rodině Djeco patří čest matce Véronique Michel-Dalès. Svou malou společnost založila v roce 1954, a to v době, kdy
se jen málo žen pustilo do dobrodružství tohoto druhu.
Veronique vymyslela vzdělávací hry jako Le loto des quatre jeudis - a Ma maison des puces - . Hry od společnosti Djeco jsou atraktivní, inteligentní a zábavné zároveň. Hry a hračky měly obrovský úspěch už v době svého vzniku a v 60. letech získaly za své produkty čtyři Oscary. Název společnosti Djeco je odkazem na gekona - šťastného ještěra.
Rodinný byznys byl na čas uspán do doby, než syn Frédéric vyrostl. Tento mladý muž se rozhodl v roce 1989 znovu probudit firmu a udělat z rodinného podniku hřiště. Rozhodl se zřídit si své kanceláře v bývalém skladišti. Zpočátku navštívil různá místa po celém světě, dovážel hračky, které ve Francii ještě neexistovaly. Měl však svou vizi, která překračovala rámec malé francouzské společnosti. Začal snít o hračkách, které ne trhu nebyly nebo vůbec neexistovaly. Rozhodl se je vytvořit!