DJECO Tinyly karetní hra Meli-melo
Postřehová karetní hra ve sběratelské kolekci oblíbených figurek Tinyly.
Detailní popis produktu
Karetní hra ve stylu Dobble, kde musíte mít rychlé oko i ruku. Každý hráč dostane 8 karet a zbytek karet je v balíčku uprostřed stolu lícem dolů. Hraje se ve směru hodinových ručiček.
Nejmladší hráč začíná a poté se hraje ve směru hodinových ručiček. Otočí se vrchní karta balíčku a hráči musí co nejrychleji prohlédnout své karty v ruce a hledat v ruce kartu, která vyobrazuje jeden z uvedených obrázků na otočené kartě.
Nejrychlejší hráč, který vyhodí správnou kartu vyhrává. Pokud jeho karta obsahuje obrázek zachycený na obrácené kartě, zbaví se tak jedné karty. Pokud se spletl , musí si kartu vzít zpět a líznout si z balíčku další dvě karty. Ostatní hráči, kteří nebyli tak rychlí si berou zpět své karty. Jakmile se balíček karet vyčerpá, otočí se lícem dolů balíček vyhozených karet a pokračuje se s ním.
Vyhrává hráč, který se nejdříve zbaví všech karet.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Společenské hry |
---|---|
Věk: | předškoláci 4 - 6 let, školáci 6 - 9 let |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Příběh Djeco, to je příběh jedné šťastné rodiny.
V rodině Djeco patří čest matce Véronique Michel-Dalès. Svou malou společnost založila v roce 1954, a to v době, kdy
se jen málo žen pustilo do dobrodružství tohoto druhu.
Veronique vymyslela vzdělávací hry jako Le loto des quatre jeudis - a Ma maison des puces - . Hry od společnosti Djeco jsou atraktivní, inteligentní a zábavné zároveň. Hry a hračky měly obrovský úspěch už v době svého vzniku a v 60. letech získaly za své produkty čtyři Oscary. Název společnosti Djeco je odkazem na gekona - šťastného ještěra.
Rodinný byznys byl na čas uspán do doby, než syn Frédéric vyrostl. Tento mladý muž se rozhodl v roce 1989 znovu probudit firmu a udělat z rodinného podniku hřiště. Rozhodl se zřídit si své kanceláře v bývalém skladišti. Zpočátku navštívil různá místa po celém světě, dovážel hračky, které ve Francii ještě neexistovaly. Měl však svou vizi, která překračovala rámec malé francouzské společnosti. Začal snít o hračkách, které ne trhu nebyly nebo vůbec neexistovaly. Rozhodl se je vytvořit!